Novinky
Sluchátka
Zákaznický servis ve Francii Bezpečná platba 4x Bez poplatků Snadné vracení

Přidáno do košíku !

Mezisoučet košíku

Zobrazit můj košík
RFX

Zadní brzdový pedál Pro ST

Zlepšete své brzdění s brzdovým pedálem RFX Pro ST. Navržen pro motocykly, testováno pro elitu, užijte si maximální výkon s RFX.

1 950,36 Kč 1 901,84 Kč
Odesláno za 4 dní
Doručení na Vánoce není zaručeno
Popis +

Brzdové pedály RFX série Pro jsou navrženy a testovány pro použití na nejvyšší úrovni.

Brzdové pedály série Pro jsou vyrobené z hliníku 7075-T6 a mají originální kovanou osu. Hladký povrch osy pomáhá snižovat opotřebení spojené s rýhovaným designem.

Flexibilní hroty série Pro jsou z hliníkových bloků obráběných CNC a mají otočný hrot se pružinou, který se v případě nárazu, například na jámu, otáčí, aby se snížilo poškození. Hrot má také ocelové zuby, které usnadňují držení v bahnitých podmínkách.

Flexibilní hroty série Pro také obsahují doraz na otočném hrotu, který zastaví hrot při 90 stupních otáčení, čímž se předejde poškození, které může vzniknout, pokud se hrot otočí pod krytem spojky.

Brzdové pedály série také obsahují brzdový kabel, což zabraňuje tomu, aby došlo k vykrivení osy pedálu při nárazu.

Vlastnosti:

  • Nový pevný hrot z bloků 7075-T6, s designem průtoku.
  • Nové nastavení na 2 pozice na hrotu.
  • Nová volitelná verze hrotu s tvrdým anodizováním dostupná pro aktuální modely.
  • Nový styl brzdového kabelu s nastavitelnou svorkou.
  • Nový černý hrot s tvrdým anodizováním, aby se zabránilo korozi a snížilo opotřebení.
  • Vyměnitelné zuby z nerezové oceli pro lepší přilnavost.
  • Dodáváno kompletní s ložisky a kroužky pro některé modely.
  • Logo vyryté laserem.

Návod k montáži:

  • Začněte tím, že si poznamenáte výšku konce pedálu vzhledem k stupačkám.
  • Odstraňte klip ve tvaru R nebo rozdělenou čepici ze zadní části brzdového šroubu umístěného za rámem.
  • Odstraňte šroub pantu, který drží pedál na rámu.
  • Uvolněte pružinu pro nastavení pedálu a nechte ji viset.
  • Otočte pedálem ven, abyste odhalili rozdělenou čepici na zadní straně skříně pedálu.
  • Odstraňte tuto rozdělenou čepici a kyvné čepice, brzdový pedál vzadu se nyní oddělí.
  • Odstraňte olejové těsnění ze starého pedálu, vyčistěte je a dejte zpět na nový pedál.
  • Vyčistěte všechny součásti s mnohostranným mazivem, jako je maxima MPPL, připraveno k opětovnému namontování.
  • Vraťte skříň brzd, dorazovou čepici a rozdělenou čepici.
  • Vraťte pružinu pro nastavení zpět na místo.
  • Aplikujte voděodolnou vazelínu Maxima na šroub pantu, zarovnejte otvor pantu a vraťte šroub zpět na místo.
  • Utáhněte šroub pantu na požadovaný kroutící moment podle uživatelské příručky.
  • Vraťte klip R/redukční čepici na zadní straně šroubu pantu.
  • Jakmile je pedál upevněn, nastavte výšku pedálu pro správnou polohu a vůli, uvolněním matice nad skříní a otočením šroubu ponoru dovnitř nebo ven podle potřeby.
  • Teď namontujte brzdový kabel.
  • Japonské modely - Odstraňte matici a podložku z dolního motorového držáku, vyměňte starou podložku za novou, která je upevněna na brzdovém kabelu.
  • Modely KTM - Odstraňte novou podložku, která je přišroubována na brzdovém kabelu, dejte ji stranou, protože není potřeba na KTM, a omotejte kabel kolem dolního motorového držáku a vraťte ho dovnitř do spojovacího prvku.
  • Nastavte správné napětí na brzdovém kabelu, nezapomeňte počítat s prodloužením pedálu směrem dolů.
  • Spojte spojovací prvek pomocí kleští a odstřihněte přebytek kabelu.
Další informace +
MarkiRFX
Odkaz na dodavatele1110865001
Barvablk/blu
Dominantní barvaČerná
VýrobceN/C

Vyberte velikost

Velikost (EUR)
*

Vyberte možnosti